no tag script ma taky parametr charset tak bych ho pouzil. (http://www.w3.org/TR/html4/interact/scripts.html#edef-SCRIPT)
<script type="text/_javascript_" src="" charset="utf-8">
</script>

Hi all,
V mojom projekte mam 2 JSP stranky v UTF-8
Obe tieto stranky mali v tagoch _javascript_u napisanu rovnaku fciu, takze som sa rozhodol, ze tu funkciu prepisem do externeho JS suboru a nastal problem s diakritikou :(
kus zdrojaku z danej fcie:
function AtrsDel() {
if (confirm("Naozaj vymazať všetky atribúty?"))
}
Stym, ze ť,š sa zobrazuju ako otazniky a ked tam necham ú tak mi pise chybu stranky, ze obsahuje neukonceny string :((
Viete mi poradit ako mam zapisat ten text s diakritikou v JS subore?

Marian Stevlik
IS programmer

GAMO a.s.
Kyjevske nam. 6