On Friday 04 of November 2005 10:23, Burdik Petr wrote:
> To je dalsi zajimavy hint. Ne tedy pro moje pouziti. To by asi nezvladly
> ftp servery, mailservery, ... :)

To neni zadny problem, jenom to UUID by bylo hodne random a nikdo by si to
nezapamatoval ;-)

> Pet

No schvalne jsem se chtel podivat, jestli pouzivaji MAC adresu nebo ne.
Bohuzel mi konqueror na strance nenasel zadny vyskyt retezce MAC a oba linky
z "For more information including algorithms used to create UUIDs, see the
Internet-Draft UUIDs and GUIDs or the standards body definition at ISO/IEC
11578:1996." vedou na 404 ;-)

Nastesti zdrojaky ukazuji, ze UUID pouziva java.secure.SecureRandom, ktery si
bere sun.security.provider.SecureRandom, jehoz SPI na Linuxu na masinach ze
sitovou kartou pouziva prave MAC adresy, takze jsem celkem spokojen ;-)

--
Oto 'tapik' Buchta, [EMAIL PROTECTED]
Senior Engineer, Systinet Corp,

Odpovedet emailem