Podla mojho nazoru takato poziadavka klienta nepatri pre intranet/web
aplikacie. Mali by ste mu rozumne vysvetlit ze je to kravina.
Alebo vas analytik zvolil nevhodny typ aplikacie.

Ak uz inak nedate, specifikujte klientovi presne verziu IE alebo Firefox,
ktoru musi s danou aplikaciou pouzivat.

Roman

Odpovedet emailem