Odpoviem si sám :-(

Po niekoľkých dňoch hľadania som zistil, že bez niečoho podobného to zrejme
nepôjde:

XML Schéma:
<jaxb:globalBindings>
           <jaxb:javaType name="java.util.Date" xmlType="xs:dateTime"
            parseMethod="xxx.yyy.jaxb.DateConverter.parseDateTime"
            printMethod="xxx.yyy.jaxb.DateConverter.printDateTime" />
</jaxb:globalBindings>

A musím si samozrejme napísať Triedu "xxx.yyy.jaxb.DateConverter". A neplatí to
len pre dátumy, ale aj pre "enumeration" a vlastne všetky typy okrem čísel.
Toto riešenie mi fakt nepripadá vhodné, pretože potrebujem vytvoriť schému pre
heterogénne prostredie a druhá strana nemá vedieť, že používam nejaký JAXB.

Takže výsledok - sú možné 2 riešenia:
1. Používať starý dobrý JAXB 1.
2. Prispôsobiť XML tomu, že hodnoty musia byť bez white space na jednom riadku
vrátane štartovacieho a ukončovacieho tagu.

Ja osobne pôjdem prvou cestou.

Ak by ste mi niekto tieto zistenia vyvrátil, bol by som šťastný človek ;-)

Rastislav "Bedo" Siekel.

  _____