Zdravim,
ja si myslim, ze xml, ktore Vam vrati getXYZ bude v kodovani uvedenom v '
encoding', ale v konkretnom pripade,
ktory ste uviedli bude zalezat na kodovani znakov v 'xml.append'. Dokument ako celok bude mat windows-1250, ale obsah <ret>
bude v ISO-8859-2, pretoze tak ste ho tam v tomto pripade pridali. Cize, podla mojho nazoru, staci ak vygenerovane xml bude kodovane v tom, co je v 'encoding'. Kodovanie String-u sa tu uz riesilo, napr. tu http://www.java.cz/konference/2007-September/012244.html
Dufam, ze sa prilis nemylim :-)

S pozdravom

ya

[EMAIL PROTECTED]  wrote / napísal(a):
Ahoj
robim pre zakaznika webovu sluzbu a nie je mi jasna jedna vec.

webova sluzba getXYZ vracia String, ktory obsahuje xml.

napriklad
public String getXYZ() throws MyException {
       StringBuffer xml = new StringBuffer("<?xml version=\"1.0\" encoding=\"windows-1250\"?>");
        xml.append("<ret>ľščťžýŠČŽ</ret>");
        return xml.toString();
}

A tu mam dilemu...v akom kodovani to pride ku klientovy? Resp. ako sa spracuvavaju narodne znaky?
Povedzme ze niekto, kto funguje ja neviem v basicu si z wsdl
vygeneruje klienta a zavola getXYZ(). Tipujem ze basic ma nieco ako string, takze urobi nieco ako (basic netusim, tak len takto...)
VAR str AS STRING
LET str = proxy.getXYZ()

v str ma tera co? utf-8? windows-1250? zalezi od jazyka?

Vdaka za objasnenie
jerzy

Odpovedet emailem