Ospravedlnujem sa, tato linka http://www.eggheadcafe.com/articles/20020929.asp sa netyka javy. Google mi podhodil .NET a nevsimol som si to :-)

ya

Ján Valkovič  wrote / napísal(a):
Zdravim,
nieco taketo by Vam nepomohlo?
http://www.eggheadcafe.com/articles/20020929.asp
http://www.roseindia.net/javatutorials/serializing_objects_into_database.shtml

Mala by to byt serializacia/deserializacia objektu do databazy.

ya

[EMAIL PROTECTED]  wrote / napísal(a):
Ahoj,
mám dotaz. Mám Image img a potřebuju ho uložit v Derby DB.
Všechny návody na netu pro ukládání obrázků do DB jsou přes FileInputStream. Bohužel mě už příjde přímo Image img a potřeboval bych ho uložit do DB.
Zkoušel jsem cestu přes BLOB jenže se mě nepodařilo převést Image na InputStream.
Konkrétně jsem zkoušel pomocí ImageIO.createImageInputStream vytvořit ImageInputStream a ten pak konvertovat do InputStreamu ale asi jsem dělal něco špatně protože
Image img;
InputStream inStream = (InputStream) ImageIO.createImageInputStream(img). mě vždycky vrátí null;
nemohl by mě někdo nasměrovat jak uložit Image img do DB.
Zkoušel jsem i přes preparedStatement prepStat.setObject(3, img);
ale i tak nic.

Předem díky za jakoukoliv odpověd Petr
ps.: předpokládám že mě nedošlo něco základního a zkouším vymyslet kolo nebo něco na ten způsob

Odpovedet emailem