Prisel sem k ukolu udelat k jednomu "zdatne" navrzenemu xml souboru XML schema
a tahle zavislost obsahu na atributu
me vrtala hlavou zda to vubec jde ve scheme definovat.

Ziskal sem odpoved jinou cestou primo od J. Koska :

Toto budou to umět až XML schémata ve verzi 1.1 pomocí konstrukce
xs:alternative.
Pokud takovou funkčnost chcete dnes, použijte RELAX NG nebo kombinaci
W3C XML schéma + Schematron.

 ...ted pouzivam hodnotu atributu type jako nazev toho tagu coz je konec koncu
i logictejsi
<image>
<url></url>
<description></description>
</image>

Diky

> Od: [EMAIL PROTECTED]
> Komu: Java <konference@java.cz>
> Datum: 15.07.2008 09:42
> Předmět: Re: XML schema,definice obsahu elementu v zavislosti na hodnote jeho
> atributu
>
>Tohle podle meho nazoru se stavajici specifikaci XmlSchematu
>neudelate. Proc to chcete takto resit? Nebylo by vhodnejsi vymyslet
>tuto strukturu jinak?
>
>ps - neni to offtopic, to v zadnem pripade. Uz mi z tech Hibernate
>dotazu tady hrabe...
>
>LZ

definovat obsah tohoto elementu ?

item <xs:choice> aby se vybral jeden z moznych "typu" obsahu elementu
item, jak to propojim s pozadovanou (fixed) hodnotou atributu type ?

>--
>Lukas Zapletal
>http://lukas.zapletalovi.com

Odpovedet emailem