Zdravim,
my sme sa rozhodli pre ExtJS, nemozem tvrdit, ze to bola zla volba,
ExtJS je vynikajuci framework. Ale neexistuje oficialne "klikatko" na
GUI, co je pre mna dost velka nevyhoda. Dalsia nevyhoda Ext-u je
licencia, GPLv3 nemusi vyhovovat kazdemu.
Ak by sme sa rozhodovali znovu Ext by uz asi nevyhral. Za dobu co ho
pouzivame sa zmenili podmienky, ExtJS 2.1 presiel z LGPLv3 na GPLv3 (na
ceste je ExTJS 3.0, uvidime co prinesie :-) ). Ak by sme museli za
framework platit, tak jedine za taky, ku ktoremu sa dodava aj nejaky
(kvalitny) nastroj (Echo, ZK) alebo potom nieco, co je zadarmo a ma
velku a kvalitnu podporu, staci od komunity, cize Dojo alebo spominane
Tibco (je zdarmo aj na komercne pouzitie (BSD, ak sa nemylim) a dodava
sa aj s prostredim)
Dufam, ze som pomohol

ya

Dňa Po, 2009-03-30 o 09:48 +0200, Info napísal:

Odpovedet emailem