Dne Mon, 21 Sep 2009 09:45:16 +0200 Rastislav Siekel <sie...@prosoft.sk> napsal/-a:

Ahoj,

v JPQL neviem, ale pred týždňom sme tu niečo podobné riešili v
Hibernate. Je to v manuáli v 14.3 - jedná sa o WITH clause v HQL.

Nedari se mi. Pridal jsem do Subcsription jeste obracenou
@ManyToOne asociaci user a sesmolil:

  select count(*) from History as hist
    inner join Subscription as subs
      with hist.vlastnost=subs.vlastnost
    inner join subs.user as user
      with user.id=?

Na to HQL parser vyhazuje exception: Path expected for join!

Dalsi varianta se stejnym vysledkem byla:

  select count(*) from History as hist
    inner join Subscription as subs
      with hist.vlastnost=subs.vlastnost and subs.user_id=?

A neuspel jsem, ani kdyz jsem tomu primo zadal ten
rano cistovany a odzkouseny SQL command - tam si stezuje
pro zmenu JDBCExceptionReporter:

  Sloupec pojmenovaný id nebyl nalezen v ResultSet.

Nevidi nekdo, co delam spatne?

Diky, pf

Odpovedet emailem