Toto jsem právě řešil - celkem asi 10000 anotací.
* Žádný nástroj jsem nenašel.
* Napsal jsem si jednoduchý a ošklivý Python skript pro transformaci
anotací nad "jednoduchými" atributy - v podstatě jen @Column - což
ušetřilo hodně práce a času.
* Vše ostatní jsem převáděl ručně (klávesová zkratka u Eclipse
templates, k tomu Code Snippets), včetně kontroly výstupu skriptu.
(Občas udělal chybu.)
* Není to jednoduché, páč každý XDoclet zapisoval trochu jinak, občas
musí člověk kontrolovat vygenerovaný hbm.xml soubor.

Narážím teď na problém, jak ověřit, jestli jsem někde neudělal chybu..
1) Vygenerovat z anotací znovu hbm.xml přes hibernate-tools a porovnat
s výstupem z XDoclet sice jde. Ale jsou natolik odlišné, že to není
moc spolehlivé. (A v hibernate-tools např. chyběly šablony pro
generování one-to-one vazby apod..)
2) Porovnání DDL z původního řešení a z nového pomůže zkontrolovat jen
malou část. (A také to není žádný med, protože je jiné pořadí sloupců
apod.)
3) Testy nejsou.;) Hlavně mám strach o cascade...

Martin Peterka

Odpovedet emailem