Title: Sign
Dobrý den,

to jsem si také myslel, pomocí nástroje jarsigner jsem zmíněné JAR ověřil a žádný podpis neměli.
Pak jsem je podepsal a přesto to nejede.
Zvláštní je že to nejde jen u některých JAR, napadá mě jestli nemají v sobě něco binárního co jarsigner nedokáže podepsat a pak to u Java Web Start zlobí.

S pozdravem,
Korecký

GORDIC spol. s r.o. Ing. Vladislav Korecký
vedoucí týmu POR
programátor - analytik

GORDIC - tým POR (Portálová Řešení)
GORDIC spol. s r.o., Erbenova 4, 586 01 Jihlava, Czech Republic
TEL: +420 567 571 491