Jazyk by měl být intuitivní, s tím souhlas. Nicméně pokud jde o
optimalizaci řetězců, tak Java její používání nevyžaduje, ale nabízí.
Pokud ji nechceš, používej new String(). Pokud by si Java optimalizaci
řídila sama, tak by new String() mohlo vrátit stejnou hodnotu jako nějaké
předchozí new String()? To by přece porušovalo obecně platné pravidlo, že
new vytváří nový objekt. A výjimky v pravidlech jdou proti intuitivnosti.

Z.
--
Zdenek Tronicek
FIT CTU in Prague