Zdravím, Zkouším implementovat RESTFull službu, která bude vracet data ve tvaru JSON. Mám entitu, kterou mám označenou anotacemi

@XmlType(name="country")
@XmlRootElement(name="country")
@XmlAccessorType(XmlAccessType.PROPERTY)
public class Country {
    kde u get  metod mám použity anotace
    @XmlElement(name="jmeno")

a u dalších get metod, které nechci předávat je anotace @XmlTransient

}

Pokud je rest služba nastavena aby vracela XML, tak je vše ok (@Produces({MediaType.APPLICATION_XML}) a @Consumes({MediaType.APPLICATION_XML})), jakmile, ale změním media typ na JSON, tak to sice vrací data ve tvaru json, ale ignoruje to anotace @Xml* a vrací to všechny data i z transient metod a jména jsou podle jména proměnných a ne podle jména co je v anotacích.

Nesetkal jste se někdo s tímto chováním. Ve všech ukázkových příkladech je uveden mnou použitý postup, ale prostě to nedělá to co bych chtěl.

Odpovedet emailem