Ahoj,
mam problem u jednoho znameho na Windows7 64bit. Jako klient Komercni banky pouziva javu (resp java-plugin) k bankovnictvi. Kvuli bezpecnostnim duvodu provadel nejake reinstalace javy, at uz kvuli vyzvam KB nebo firefoxu. Neni schopen rici jake, ale v slozce download je tech stazenych instalacnich baliku pozehnane.

Aktualni stav je ten, ze (verze vse 32bit):
- v Pridat/Ubrat programy je "Java 7 Update 11", po kliknuti na odinstalovani to zobrazi vyzvu a s potvrzenim se okno zavre a nic se neodinstaluje
- v Ovladaci panely vubec neni "Java Control Panel"
- ve Firefoxu neni vubec videt plugin "Java Platform SE 7 U11" (ani zakazany, ani povoleny - vubec neni) - instalace JRE (Java 7 Update 11) neprojde, spadne s chybou (presne zneni nevim, ale je tam, ze se ma odinstalovat stara verze) - instalace JDK (Java 7 Update 11) se kupodivu povede (i nasledna odinstalace), ale nic to neresi - ani plugin, ani control panel se neobjevi - java.exe je na nekolika mistech, ale jsou to mista nesystemova (Downloads, Desktop) - jak se to tam nainstalovalo je mi zahadou.
- v registrech se slovo "Java" take notne vyskytuje

Zkousel jsem JavaRA coby "Java remover" - vubec nepomohlo, nic neodstranilo.

Predpokladam, ze je treba dukladne vycistit pocitac od pozustatku javy, aby to JRE znovu nainstalovat slo.
Nemate nejaky osvedceny postup, navod?

Diky,
Leos

Odpovedet emailem