Problém je v tom, že ten JNLP soubor nesplňuje úplně všechna aktuální
pravidla. Zároveň Oracle postupně měnil a zpřísňoval pravidla pro
zabezpečení JNLP aplikací, takže se starší verzí Javy by vám to fungovalo.
Nahlaste to jako chybu autorům té aplikace eDane. Pokud byste to chtěl
spustit, zkuste nějakou verzi Javy z přelomu let 2012/2013 -  na jaře dělal
Oracle velké změny v zabezpečení Java pluginu a tohle je jedna z nich (i
když myslím, že tahle byla až někdy ke konci, možná až v létě). Možná není
starší verze Javy potřeba a stačí snížit úroveň zabezpečení v ovládacím
panelu Javy - ale tam se ty položky verzi od verze mění, takže netuším,
jestli to teď zrovna jde přepnout.

Filip Jirsák

Odpovedet emailem