Ahoj,
s úspěchem jsem používal všchny tyto brokery ActiveMQ, RabbitMQ a Mosquito
V JAVA je asi nejlepší implementace klienta v Eclipse Paho. Běžně ji používám
ve Spring, kde si MQTT Client vytvářím jako Bean ve Spring Context.

Na testování můžeš použít trěba MQTT.fx, je to šiková aplikace, která se umí
napojit skoro na všechny varianty MQTT

Vláďa

Odpovedet emailem