De:Punk Page Peter <[EMAIL PROTECTED]>
Enviado:Tue, 09 Jul 2002 02:04:10 +0200
Para:[EMAIL PROTECTED]
Assunto:[kraken-be] Kraak in Antwerpen

Anarchisten bezetten douanegebouw in Antwerpen

  Raaf, naar eigen zeggen een Antwerpse groepering die "werkbare
anarchisten"
 wil samenbrengen, heeft zondag een gebouw aan de Tavernierkaai in
Antwerpen,
 eigendom van de Regie der Gebouwen en toegewezen aan de Belgische
douane,
 gekraakt. "Wij hebben het voormalig douanegebouw uitgekozen omdat de
Regie
 der Gebouwen er al meer dan 4 jaar geen gebruik van maakt", schrijft
Maureen
 Vande Capelle, één van de krakers, in een brief aan de Regie. De
 anarchistische beweging Raaf wil het gebouw gebruiken als infocentrum
inzake
 anarchisme, in combinatie met een gratis computer- en
internetwerkplaats en
 een volkskeuken waar men, tegen donatie, biologisch vegetarische
maaltijden
 en dranken kan verkrijgen'.
--
Don't upgrade to Windows XP
You better get LINUX for free!

---- Finalizar Mensagem Original ----

EM 2002 NINGUÉM SERÁ ELEITO!
FILIE-SE A PARTIDO NENHUM.
- Mande mensagens: Ninguém vai te responder.
- www.partidonenhum.hpg.com.br (em breve)
- faça o e-mail do verdadeiro militante de Partido Nenhum no endereço
http://partidonenhum.zzn.com

Para se filiar entre em  http://partidonenhum.zzn.com
Obtenha seu Serviço de Correio eletrônico Baseado na  Web Service em http://www.zzn.com

Antwoord per e-mail aan