Beste Daan,
wij kunnen waarschijnlijk niet komen die zondag: we zitten op't moment in rotterdam
met heel weinig geld en zijn aan het plannen hoe op 22 april naar Faslane in Schotland
te geraken, waar die dag (mijn verjaardag)een vreedzame sit-in tegen nucleaire
duikboten gepland is. Als ge mij nog een mailtje toestuurt na de vergadering over wat
er alles besproken is wil ik wel nog eens electronish brainstormen.
:-)
Wens mij maar een leuke arrestatie op 22 april, en laat iets van u horen.
met ander-globalistische groetjes,
Monique

Daan Weyler <[EMAIL PROTECTED]> wrote :

> Uitnodiging vergadering ivm kraakpand de ratten
> Zondag 13 april 2003 14.00
> H van heurckstraat 4/6
> 2000 antwerpen
>

> beste mensen,
> graag hadden wij u bij deze uitgenodigd om een vergadering te beleggen om de
>
> gang van zaken te bespreken in het pand de ratten en om, na 4 maanden
> kraken, de boel te evalueren&#8230;
> ons idee over een kraakpand was dat we van private ruimtes een open ruimte
> zouden creëren, een publieke ruimte als je wilt, maar daarvoor moet het
> [...]

Build high quality traffic with the Web's Premier traffic building system. 2 to 1
ratio! http://www.itrafficstar.com/?ref=6

Antwoord per e-mail aan