On Tue, Mar 20, 2007 at 12:02:23AM +0100, Wojtek Kaniewski wrote:

> Commitnąłem. W załączniki diff, żeby łatwiej się w tym połapać.
Mh, swoja droga czemu commit diffy nie sa wysylane na libgadu-commit?

A ja w sumie nadal jakos nie jestem przekonany co do uzywania tego
gg_login70 przy starej wersji protokolu jaka deklarujemy domyslnie
przy logowaniu.. Bo teraz latwo gadu-gadu moze wyciac klienty uzywajace
libgadu... My deklarujemy sie jako 6.0, 6.0 umialo tylko wysylac
gg_login60.. Moze takto od razu takto zwiekszmy numerek wersji protokolu?