היי,

לי קרה בשנת 1999 שרציתי לרשום את הדומיין speedysoft.com והוא היה פנוי
לרישום, לא רשמתי ותוך כמה ימים הוא כבר היה תפוס, ונאלצתי לחכות שנתיים
ולרשום אותו אז. אחרי שרשמתי אותו, חברה אחרת רשמה speedysoftusa.com ומופיעה
עד היום ראשונה בגוגל כשמחפשים speedysoft. אני חושב שבשנת 1999 דווקא לא
בדקתי את הדומיין ב-GoDaddy.

קרה לי גם עם GoDaddy שאחסנתי אצלם אתר, שהיה די זול, וחרגתי קצת מנפח האיחסון
שהם היקצו לי, ועשיתי חשבון שהם חייבו אותי פי אלף על שטח האיחסון שחרגתי
יחסית לשטח האיחסון המקורי שעליו שילמתי, כלומר לכל קילובייט איחסון. כלומר
משהו כמו 10 דולר במקום סנט אחד ליחידת נפח. אני לא זוכר מחיר מדוייק אבל אני
חושב שהם חייבו אותי אז בערך 20 דולר יותר ומאז אני לא מאחסן אצלם אתרים. גם
דומיינים אני משתדל להמנע מהם אבל לפעמים אני כן משתמש במערכת החיפוש שלהם כי
הם נותנים לחפש עד 500 דומיינים בפעם אחת ולראות אם הם פנויים. יש דומיינים
שמצאתי אצלם שפנויים ורשמתי בחברות אחרות. ולא ידעתי שהם רושמים על שמם
דומיינים פנויים שחיפשת אצלם. טוב לדעת. עכשיו אני נזכר שדומיינים שחיפשתי
אצלם והיו פנויים ולא רשמתי, עכשיו כבר לא פנויים לרישום.

גם התשלום הנוסף ש-GoDaddy גובים לכאורה עבור ICANN, זה נראה לי טריק מלוכלך
בשביל שהדומיין ייראה זול יותר. אני לא מכיר אף חברה אחרת שעושה את זה.

מה שכן, אף פעם לא הייתה לי בעייה להעביר דומיינים מ-GoDaddy לחברות אחרות.
היו חברות אחרות בעבר שכן היו לי איתן בעיות אבל לא עם GoDaddy.

אורי
u...@speedy.net