Na most! Az elso gép ket diszkjet bedugtam a masodikba,
mint sdc és sdd. Hogy tudnam elerni, hogy az azokon
levo particiok is latszodjanak? A /proc/mdstat-ban nem
szerepel az sd[cd]-rol semmi.

fd tipusuak voltak a particiok? mdadm-mel ossze tudod allitani a

Igen.

tomboket (a particiok tipusatol fuggetlenul is), "vgchange -a

Csak azert nem kezdtem hozza eddig, mert nem vagyok
biztos benne, hogy nem fog belefirkalni valami szuperblokkba.

y"-nal pedig fel tudod eleszteni az lvm-et.

Es persze a legszigorubban read-only kell megoldani a dolgot.

Mit jelent a read-only ebben az esetben?

Hogy miutan visszatettem az sd[cd] lemezeket az eredeti helyukre,
a gepnek mindenfele torzulas nelkul ugyanugy kell mukodnie,
mint azelott.

kissg