Sziasztok.

Ujratelepites utan a spamassassin baromi lassu. De nagyon.

Ujratelepites elott max. 5-re volt beallitva a processz-szam, es amikor
futott akkor a proci 100%-on porgott (nice).

Ujratelepites utan beallitottam 7-re a processz limitet, de most pl. 2-3
processz fut, azok kozul is az elobb 1 idle volt, kozben a proci alszik,
es nem tortenik semmi.

20s folotti ideig tart sokszor levelenkent az ellenorzes, ami tarthatatlan.

Hogy lehetne felgyorsitani? Illetve hogy tudnam kideriteni, mire var
ennyit?

Ugy emlekszem, valahol regen olvastam, hogy a --local kapcsoloval lehet
gyorsitani, mert nem megy ki a netre ellenorizni dolgokat, nade en
szeretnem, ha ellenorizne mindent, amit lehet.

Van sokminden, pyzor, meg rbl, ilyesmi, de nem tudom, mi vehet el idot.

Egy fullos ellenorzesnel a 20-25s az normalis? (OK, sokszor csak 5-10s)