Gábriel Ákos <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> szerintem az elso. imho nincs az a kimeno savszelessegigeny, amit ilyen
> hw-el akarmilyen bena beallitassal ne lehetne kiszolgalni.

legyen mondjuk 1gbit/s, 1 tetszoleges diszk, maris nem tudod
(elmeletileg sem) kiszolgalni. :) Persze egy sima warez szervernel ez
nem jellemzo.

> ha sok stream (sok pozicio) akkor sem?

100 korul kezdhet esetleg szamitani. A mai diszkekben van annyi cache,
meg readahead okossag a linuxban, hogy nem. (No de ha 100 folotti
stream-je van, akkor az egy streamre juto savszelesseg mar igen kicsi
lesz, raadasul ugyis mindegyik a halozatra fog varni tippem szerint)

> meg a filerendszert

igen, igen, ugy ertettem.

> persze nemtom milyen az a processzor, nalunk egy atomregi 2.8-as p4
> boven jo (12% terheles napi atlagban)

tok mindegy milyen cpu, ha iowait, akkor iowait. Es a load sem jelent
szinte semmit, cpu-tol fuggetlenul:)

raas
--
Those who say it cannot be done should not interrupt the person doing it.
                                                   -- Chinese proverb