On Thursday 26 October 2006 13:28, Gyurman Attila wrote:
> Sziasztok!
>
> Van egy asterisk központ pár darab mellékkel, jelenleg
> 9xxxxxxxxxx-el tárcsáznak kifelé.
> Azt kellene megoldani, hogy a 9-es helyett egy 4 jegyű PIN kódót
> tárcsáznának, hogy
> hónap végén lehessen listát csinálni, hogy ki mit hívott.
> Mivel csak 9 mellék van, ezért ha más nem lesz, minden PIN-re külön
> megadok egy 1234xxxxxxxxxx formátumú
> szűrést, de jobb lenne valami profibb megoldás.
> A legjobb az lenne, ha ezek a kódok mysql-ben lennének :-)

A PIN azonositas is megoldhato egy egyszeru
perl/php/c/c++/java/stb.... programmal.

Pl: allitsd be minden user-nel a callerid number-t
hivaskor szedd ki a PIN-t a tarcsazott szambol, es mysql-bol mehet az
auth. a callerid number + PIN -koddal AGI-n keresztul.

A szamlazashoz pedig hasznald az accountcode-t, igy nem kell
ugyeskedni, ha egy usernek megvaltozik a pin kodja.

(En DISA auth.-ot csinaltam perl AGI-val + pgsql-el, frankon
mukodik. :) )

Udv: G