Tisztelt Hozzáértők!

Van egy kis Intranetes szerverem, melyet szeretnék upgradelni Etch-re...

Ki is adtam az "apt-get upgrade" parancsot, mire ez lett a válasz:

Reading Package Lists... Done
Building Dependency Tree... Done
The following packages have been kept back:
  acpid adduser antiword apt apt-utils aptitude arj base-passwd bash bc
bin86 bind bind9-host binutils bison bsdmainutils
  usbutils util-linux uw-imapd w3m wget whiptail whois xinetd xlibs-data
xpdf-common xpdf-utils zip zlib-bin zlib1g zlib1g-dev
The following packages will be upgraded:
  autotools-dev base-files ca-certificates console-data debconf
debconf-i18n debconf-utils
  sharutils sysv-rc unicode uw-imapd-ssl wamerican
99 upgraded, 0 newly installed, 0 to remove and 306 not upgraded.
Need to get 0B/29.7MB of archives.
After unpacking 7544kB of additional disk space will be used.
Do you want to continue? [Y/n]

Természetesen "n"-et nyomtam neki, mert nem vagyok benne biztos, hogy a
félig elvégzett upgrade-től nem kezd-e el csuklani a rendszer...

A kérdésem tehát az lenne, hogy fájdalommentesen át lehet-e térni
Sarge-ról az Etch-re (mondjuk a "-f" kapcsoló használatával), vagy
inkább "nulláról" telepítsek egy új rendszert? Esetleg van más tartalék
javaslat...?

Köszönettel:
kjt

McAfee SCM 4.1 által ellenőrizve!