On Wed, 19 Sep 2007, Nextra wrote:

> Hello lista!
>
> Olyan programot keresek, amivel nagy vonalakban meg lehetne határozni hogy
> adott számítógépben milyen hardver van halálán.
> Állítólag windowsban van ilyen.

Állítólag... Ha a hardver a halálán van, akkor hogy bízhatsz a rajta
futó szoftverben?

> Jelenleg egy adott gép rengeteget hibázik.
> Előzőleg ventilátor hiba miatt felhevült a proci, és elszállt.
> A proci ki lett cserélve de a gép nem jó. Ráadásul új ram van benne, és a
> memtest semmi hibát nem jelez.
> Az alaplapon a kondik nincsenek felpúposodva.
> Ráadásul úgy tudom hogy a kondenzátorok a meleg hatására szoktak inkább
> feléledni, tehát egy ilyen proci megfőzés nem intézheti el a kondikat.

Az alaplapon nem csak a processzor és néhány kondenzátor van, hanem
south bridge, north bridge is, ha azok hibáznak, abból is jöhet
segfault...
                                Bye,NAR
--
"Beware of bugs in the above code; I have only proved it correct, not
  tried it."