On Fri, 14 Dec 2007, Makó Gábor wrote:

> Hi,
>
> Az ndiswrapper-el is ugyanaz az uzenet... :(
>
> A firmware viszont erdekel, mert lehet hgy az nincs betoltve.
> Nem ez lehet a baj? Honnan latom, hogy a firmware be van toltva?
> A logban nem latok erre utalast.

Nekem a GNOME-os network-admin-nal sikerült beállítani. Ubuntu-n vannak
linux-restricted-modules* csomagok, azokat kellett feltenni. Abban benne
vannak a firware-ek és a daemon-ok is a kernelmodulok mellett. A
restricted manager-rel engedélyezni kellett, utána működött rendesen.
Mondjuk ez nw8440-es laptop, Intel Corporation PRO/Wireless 3945ABG
kártyával.
                                Bye,NAR
--
"Beware of bugs in the above code; I have only proved it correct, not
  tried it."