On Tue, 18 Dec 2007, Gabor Gombas wrote:

> Te mirol beszelsz? Jelold ki a jelszot, amit ki akarsz vagni es be
akarsz illeszteni, majd egy masik ablakban add ki az "xsel" parancsot -
> voila, kiirta a jelszot. Ha nem az egeret hasznalod, hanem a terminal
> ill. a browser Edit/Cut&Paste menujet, akkor "xsel -b" kell. Namost
> SZVSZ nem tul bonyolult olyan sniffert irni, ami a billenytyuzet es az
> eger mellett a Primary, Secondary ill. a Clipboard selection valtozasait
> is folyamatosan logolja...
>
> (Van egy olyan gyanum, hogy te Clipboard alatt egy masik OS hasonlo nevu
> izejere gondosz, de ez itt a Linux lista...)

Voltam security oktatáson, mutattak olyan windowsos tool-t, ami szépen
kiírta a böngészőben a password mezőbe beírt jelszót, függetlenül attól,
hogy hogyan került oda.
                                Bye,NAR
--
"Beware of bugs in the above code; I have only proved it correct, not
  tried it."