On Sun, 23 Mar 2008, Gádori Zsolt wrote:

> Az svn tökéletesen kezeli a vázolt helyzetet, csak némi minimális tudás

Az svn a binaris file-ok eseteben nem kepez diff-et, hanem minden
commit-nal letarolja a teljes file-t. Ilyen celra inkabb ne hasznald.

> De ha van esetleg kiforrott alkalmazás e célra, még mindig érdekelne,
> hogy csinálják a nagyok!

Remlik, hogy egyszer volt egy erre kihegyezett file rendszer
fejlesztes, csak a nevere nem emlekszem (talan a Coda, amire
gondolok). "Distributed file system" cimszora lenne erdemes rakeresni.

Drotos Dani