On Tue, 29 Apr 2008, Gabor HALASZ wrote:

> [EMAIL PROTECTED] wrote:
>
>> image=/boot/vmlinuz
>>       label=linux
>>       initrd=/boot/initrd
>>       root=/dev/hda1
>>
>> A /dev/hda a flashdiszk, egy particio van rajta. Ugyanezzel a kernellel
>> a halozaton keresztuli bootolas mukodik. Valami otlet, hogy miert nem
>> megy?
>
> Hogyan is lett neked hda a flashdiszk? Ha usb diszk, akkor inkabb sda,
> ha cf-ide, akkor meg nem minden atalakito tud bootolni.

Szerintem cf-ide, a BIOS-ban be lehet allitani, hogy bootoljon rola. A
dmesg azt mondja rola, hogy:

SvrWks HT1000: IDE controller at PCI slot 0000:00:02.1
SvrWks HT1000: chipset revision 0
SvrWks HT1000: not 100% native mode: will probe irqs later
     ide0: BM-DMA at 0xffa0-0xffa7, BIOS settings: hda:DMA, hdb:pio
Probing IDE interface ide0...
hda: SimpleTech Flash, ATA DISK drive

                                Bye,NAR
--
"Beware of bugs in the above code; I have only proved it correct, not
  tried it."