> Egyreszt IO::Select, mert elirtam.
OK, még nem kapkodtam el.
Általában nappal jól megy. ;-) Mert akkor itt vagyok és
rá tudnék nézni ...

> non-blocking modba allitja a pipe-ot es kikapcsolja az output buffert
> (mondjuk az teged nem zavar). Nem tudom, honnan remlik, perltraps,
> perlipc, perlfaq8, google.
OK.

> Megall, nemmegall.
Ennél egzaktabb?
Mert kb. ezt csinálja.

> Milyenfork? Forkoltattad a processzt, es utana olvasni akaral az
> stdinjetol? Ez egyenerteku Jehova nevenek kimondasaval :-P
A socat fogadó oldalának (ami kapcsolatban van a dbwrite-tal)
van ilyen kapcsolója.
De kb. erről van szó, csak: nem STDIN-ről, hanem STDOUT-ról.
lsof szerint az STD*-ok (deleted)-ben voltak.

Nézd meg a beírt parancssoromat.

Üdv:
Ruzsi