Hi!

> Szia!
>
> A linux-Bn fel kell vennia route táblába az A mögöt lévő hálózatot.
> Ez megtörtént?
>
> Utána elvileg mennie kell.

Én meg azt is hozzá tenném, hogy a linux-Bn is fel kell venni a linux-A
mögötti hálót, mert enélkül a válasz csomagok nem fognak begyűrődni
az openvpn tunelba a linux-Bn...
Ugyanakkor ennek viszont lesz egy olyan hatása is, hogy innen kezdve
B telephely gépei is elérhetik az A telephely gépeit. Ha ez nem kívánatos,
akkor viszont nem linux-Bn kell felvenni a linux-A mögötti hálót, hanem
linux-An kell MASQUERADE a B telephely irányába.

Zsolt