Hi!

> man 5 crontab:
>
> "Note: The day of a command's execution can be specified by two fields —
> day of month, and day of week.  If both fields  are  restricted  (i.e.,
> aren't  *),  the command will be run when either field matches the
> current time. "
>
> Segitek ertelmezni: az 1-7 helyett *-t kell irnod.

Ez önmagában kevés, ugyanis az eredeti feltétel szerint
pénteknek is kell lennie, meg a hónap első hetének is.
Ha az 1-7 helyére csillag kerül, akkor az 5 miatt valóban
csak pénteken fog futni a script - viszont a hónap összes
péntekén, nem csak az elsőn.
Ennek fényében tisztán crontabból szerintem a feladat nem
megoldható: a crontab minden pénteken elindítja a scriptet
és a scriptnek kell első lépésben megnéznie, hogy a hónap
első hete van-e?
Ha tévednék és a feladat mégis megoldható tisztán crontab
beállítással, akkor érdekel a megoldás!

Zsolt