> Tehát, van egy Debian Etch-em, rajta egy postfix, uw-imapd, fetchmail
> és procmail, amit ThunderBird-del "támadok".
>
> A problémám az, hogy egyes "felső szintű" fiókok leveleit rendesen
> leszedi a fetchmail, másokat meg nem, ráadásul a "su kjt -c fetchmail"
> nélkül még ennyi sem történik, míg más felhasználónál még ezzel együtt
> sem történik semmi sem. A "kjt" emiatt nem morcos, de én igen, mert
> több fiók is van, ami nem csinál semmit sem...

Én egyszerűen minden felhasználó nevében futtatok egy fetchmail-t
Az initscript kb ez:
Ha van a user home-jában .fetchmail.rc akkor arra a felhasználóra
indítok egy fetchmail-t.
Így minden felhasználónak annyi postafiókja van amennyit csak akar
és nincs másban turkálás.
Ha kell kitudom tenni, vagy elküldeni;

A script lelke kb. ennyi:

RC=".fetchmailrc"
cat /etc/passwd|grep -v "^root"|while read a; do
     V_user=`echo ${a}|cut -d : -f 1`
     V_home=`echo ${a}|cut -d : -f 6`
     if [ ! -e ${V_home}/${RC} ]; then  continue;       fi
     echo "---${V_user}------${V_home}/${RC}--(${DAEMON_ARGS})--"
     su ${V_user} -c "${DAEMON} -f ${V_home}/$RC"
done

:Voli