On Mon, Oct 08, 2012 at 10:23:46PM +0200, "Magosányi, Árpád" wrote:
> kvm-el szórakozom, és klónozgatnék. Csináltam egy "guest1" nevű lv-t.
> Ezt használva hda-ként, telepítettem egy ubuntu servert.
> A hostname guest1 lett. lvm-et használtam benne, a vg neve guest1 lett.

Azt nem tudom, hogy miert irodnak vissza a fajlok, de nekem
feleslegesnek tunik a ket lvm. Miert nem jo az, ha csak a hoston
vannak lvm-es particiok, es minden lvm particiot odaadsz a
guest-nek? Egyszerubb az eleted is, ha novelni kell, mert a
hoston megnoveled, a guest-ben mar csak a fajlrendszert kell
megnovelned, es keszen is vagy. Raadasul a kpartx-es dolgot is
kihagyhatnad a dologbol.

--
                Udvozlettel
                                    Zsiga