Ferenc Wagner <wf...@niif.hu> írta (2015. május 8. 15:19):

> modprobe snd-pcsp?
> --
Ettől annyi változott, hogy a hangeszközök között megjelent megjelent
a "pcsp Analóg mono" eszköz, ami nem ad hangot a hangkártyába dugott
hangszórón.
Az én logikám szerint, ha Hanglejátszás/Videó-nál beállítom a
hangkártyát, és a videók a hangkártyán keresztül adnak hangot, akkor a
Hanglejátszás/Értesítések-nél beállítva ugyanezt, a "tput bell"-nek is
itt kellene hangot adnia.