On Wed, Feb 24, 2016 at 08:59:47AM +0100, Kosa Attila wrote:

> $ apt-cache showpkg bash | head -n 3
> Package: bash
> Versions:
> 4.3-11+b1
> (/var/lib/apt/lists/ftp.hu.debian.org_debian_dists_jessie_main_binary-amd64_Packages)
>  (/var/lib/dpkg/status)
>
> Es ebbol ki lehet szedni, hogy az ftp.hu.debian.org-rol, a jessie
> disztrib main szekciojabol lett telepitve a csomag. Ahol nincs
> ilyen sor, az nem apt-vel, hanem "dpkg -i"-vel lett telepitve.
> Azt nem tudom, hogy aptitude (vagy egyeb csomagkezelo) eseten mi
> a helyzet, mert azokat nem hasznalom.

Ize, nem. Ebbol az derul ki, hogy ha most akarnad telepiteni, akkor az
ftp.hu.debian.org-rol, a jessie-bol jonne. De ettol meg siman lehet,
hogy amikor felkerult, akkor meg a sid-bol jott es egy masik mirror-rol.
Vagy valaki letoltotte a forrast, megpatch-elte, es a verzioszam
modositasa nelkul rebuild-elt .deb-et rakta fel.

Szoval ha tenyleg az a kerdes, hogy a csomagok "csomagok melyik pool-bol
telepul_tek_" (mult ido kiemelve), akkor ebbol nem fogod megtudni. Ha
csak azt akarod tudni, hogy mi az, ami wheezy/jessie/stretch/sid, akkor
apt-show-versions kell neked.

Ja igen, ha nincs repo-ra utalo sor, onmagaban az sem jelent feltetlenul
lokalis telepitest. Lehet, hogy a csomag regi, es pl. akkor lett a
jessie-bol telepitve, amikor az meg nem volt stable, es vegul egy
frisseb verzio kerult bele. Vagy regebben volt experimental a
sources.list-ben, csak azota kitoroltek. Vagy...

Konkluzio: tessek rendesen specifikalni a problemat :-)

Gabor