2016.06.29. 10:12 keltezéssel, Kiss Gabor írta:

> Lássunk már végre egy kockázatelemzést, ne csak a megérzéseket!
> (Éppensgel tudnék érvelni a ti változatotok mellett is, de most arra
> vagyok kíváncsi, hogy a _ti_ fejetekben mi jár.)

A kockázatok egyike a life system disk, amellyel bármit ki lehet szedni
a gépből. Például van Windowsos program, amely képes olvasni a linux
partíciót is. Két operációs rendszer védtelen egymás ellen. Például
linux alól bármit el tudok olvasni a Windows partíciókból, még a
rendszergazdai és a system jogosultságú adatokat is.
Elég jó biztonságot nyújt linux alatt a linuxos programmal végzett
titkosítás (és vica versa).
Rossz példa, de releváns: a jelszóval védett Open Office fájlokat
mindkét operációs rendszerben ugyanaz a titkosítás ugyanazzal a
jelszóval védi. Ez a titkosítás viszont nem kompatibilis a Windows Word
jelszavas titkosításával.
Üdv, János