Szia!

Kosa Attila írta:

> A felreertesek elkerulese erdekeben: mindket idezett level a
> linux-flame listara ment, ahol teljesseggel elfogadott az a
> listara a levelunk, nem egy baratsagos lepeskent ertekelem.

Ha nem vagyok fent másik címemmel a Flame listán, akkor módom sem lett
volna értesülni arról, hogy levelem - egyfajta demonstratív jelleggel
- idézésre került ott. Én pedig ezt nem tartom barátságos lépésnek:
mintha a hátam mögött ment volna a susmus.
A levélben említett "ne itt kérdezz" mégiscsak ezt, az eredeti listát takarta

> Kerlek, kedves Csaba, a tovabbiakban ha problemad van valaki
> levelevel, akkor azt a linux-flame listan probald meg megvitatni,
> ott megfelelo valaszt is fogsz kapni.

Kedves Attila, nekem ez az utolsó levelem a témában.
Nem szeretek ismeretlenül piszkálódni, oly módon, ahogy azon a listán
megszokott.

> Es en kerek bocsanatot mindenkitol, akinek ezt olvasnia kellett.

Oh jajj, remélhetőleg ma is fel fog kelni a Nap.

Üdvözlettel: Csaba