Bones,
ara fa temps que tinc instal·lat el Fedora a un p200 peró ja el tinc aburrit i
m'agradaria probar altres distribucions.
Ja he probat el Mandrake i Debian, i m'agradaria probar d'altres que no siguin
gaire difícils d'utilitzar i instal·lar.
Alguna idea?

També podriem possar en comú pàgines web d'on trobar informació de
distribucions i d'on baixar-ne.

www.distrowatch.com --> On veure distribucions
www.linuxiso.org --> D'on baixar-ne

Gràcies, Salut i Força
--
vinga, a10a10!

Echelon ens escolta, satura Echelon (Echelon, per qui no ho sapiga, és   la
xarxa d\'espionatge Internacional d\'EEUU i UK (entre d\'altres) que ens espia
el correu, telèfon, etc) :
Explosives, guns, assassination, conspiracy, primers, detonators,
Kakadan, initiators, main charge, nuclear charges, ambush,
sniping, motorcade, IRS, FARC, Cuba, Castro, Che Guevara, revolution,
ATTAC, RCADE, BATF, jtf-6, mjtf, hrt, srt, hostages,ETA, munitions, weapons,
TNT, rdx, amfo, love, peace, hmtd, picric acid, silver itrite, mercury,
fulminate, presidential motorcade, Greenpeace, Chirac, salt peter, charcoal,
sulfur, c4, composition b, petn,lead azide, lead
styphante, ddnp, tetryl, nitrocellulose, nitrostarch, mines, grenades,
rockets, pau, justícia, llibertat, terrorist, demostration, kill him, kill
her, matar, guerra, comunisme, kill bush, intifada, bomb, fight, resistance,
11S, twin towers, m16, m4a2, molotov coctail, còctel molotov, CIA, kennedy,
revenge, palestine, palestina, israel, aznar, saddam, blair, NSA, etc ...

http://www.seprin.com/perturba_echelon.htm

Albert Sànchez
http:\\\\www.pyraterya.cjb.net
Usuari de Linux #338787  <[(Mandrake 9.2 & Debian 3.0)]>

Responder a