Date: Mon, 18 Sep 2006 05:39:23 +0200
From: Cubells <[EMAIL PROTECTED]>
To: linux@softcatala.net
Subject: Re: [linux] Videos TV3 amb fx

Hola:
jo no sé quins tipus de vídeo són els de la tv3 però hi ha una manera senzilla d'instal·lar-te els connectors necessaris bàsics per poder veure formats restrictius:

Simplement poses en una finestra de comandament el següent:

wget http://easyubuntu.freecontrib.org/files/easyubuntu-3.023.tar.gz
tar -zxf easyubuntu-3.023.tar.gz
cd easyubuntu
sudo python easyubuntu.in

Aquestes línies executen el programa easyubuntu i et permet triar els connectors a instal·lar.
Hi ha programes semblants però aquest n'és un dels possibles.

Suposo que amb això ja podràs veure els vídeos de la tv3 que estan en format ¿...?

Salut!

En/na eduard ha escrit:
Hola,

Utilitzo el kubuntu dapper i fins ara mai no he pogut veure els videos
de la web de tv3. Si algú sap si és possible em podrieu dir si us plau
què he de fer?

Gràcies per endavant.