El Dimarts 19 Setembre 2006 16:24, eduard va escriure:
> Benjamí: Fa mesos vaig enviar un email a la gent de tv3 per queixar-me
> sobre el format que utilitzen. A tu et van dir alguna cosa? A mi tampoc.

No, a la CCRTV tenen aquest lleig costum de no respondre missatges, també per
coses que no són pas queixes.  Potser es senten un poc de reinones /
reietons :)

> De totes maneres t'he de dir que n'he tornat a enviar un altre després
> d'haver llegit el teu missatge. Si contesten ja ho faré saber.

No esperis resposta, però les queixes van fent forat.  Tampoc van contestar
això: http://blog.bitassa.cat/arxiu/2006/01/04/354/  però vaig rebre mooltes
visites --encara n'arriben de tant en tant-- des de les mateixes IP que
coincidien amb les d'un comentarista que deia fer-hi feina ;)

--
Benjamí
http://blog.bitassa.cat

.