Hej Andreas,

tack för besväret med beställningen! Jag befinner mig som sagt inte i Stockholm
vanligtvis, och kommer förmodligen inte komma förrän till sommaren. Därför
undrar jag om du skulle kunna skicka min bok till nedanstående adress. Om du
giver mig ett kontonummer så kan jag överföra kostnaden för bok och brev/porto
till dig. Hur låter det?

Hälsningar,

Björn