Daniel Lublin <dan...@lublin.se> wrote
Mon, 23 Mar 2020 02:15:42 +0100:

> Vore det intressant att prova att köra en instans? Om DFRI kan köra en VM så
> kan jag admina den. Jag tänker mig genererade uttalbara rumsnamn. Jag har

Jag tycker att DFRI ska sätta upp en Jitsi-instans för utvärdering åtminstone.

Vi kan sätta upp en Debian. Antal vCPU, mängd RAM, hur mycket disk?

Har du en Ansible-roll som vi kan använda för installation och konfiguration?

Kan vi hitta en admin till? Vi brukar vilja ha två innan vi släpper på
riktiga användare, för uthållighetens skull.

> tom ett käckt domännamn på lut. (Jag tror det kan vara en fördel, vi länkar
> förstås till DFRI på lämligt vis).

jitsi.dfri.se duger för mig.

--
DFRI-listan är öppen för alla.
Listan arkiveras och publiceras öppet på internet.

Till