Ahoj,

Michal Strnad píše v Út 13. 05. 2014 v 15:37 +0200:

> Rad bych se pridal do lokalizacniho tymu LibreOffice a pomohl s
> prekladem z EN (pripadne Spanelstiny) do CZ.
>
> Uz jsem pred par dny zacal postupne prekladat nektere moduly z EN do CZ...
>
> Mohu se zeptat, jak se provadi schvalovani zmen do realesu?

Moc se omlouvám, Tvůj mail se zasekl kvůli tomu, že mailing list je
moderovaný :-(  Tak doufám, že i po tolika měsících je nabídka aktuální?

Pokud ano, Standa teď napsal sadu výborných článků o tom, jak přispívání
překladů nebo i změn v dokumentaci funguje.  Můžeš to přečíst tady:

http://www.openoffice.cz/navody/jak-prispivat-do-libreoffice-i-motivace-a-uvod-do-ceske

Dole jsou odkazy na následující články.

Jinak ohledně otázky releasu - tedy jak to udělat, aby se překlad dostal
např. do 4.3?  Stačí přeložit patřičný projekt v Pootle:

https://translations.documentfoundation.org/cs/

Změny z něj do releasu dostane release engineer, který má na starosti
buildy LibreOffice.

Měj se,
Kendy