Пробва ли с Brave browser. Не съм сигурен дали го има за 686, аз  FF спрях да
ползвам от достта отдавна.Sent from mobile device. Please excuse all typos.
-------- Original message --------From: Todor Donev <todor.do...@gmail.com>
Date: 5/17/19  15:46  (GMT+02:00) To: lug-bg@linux-bulgaria.org Subject:
[Lug-bg] Firefox backdoored by default from Mozilla Здрасти колеги!Имам
проблем, от много време! Забелязвам странна активност със скапанияFirefox.С
удоволствие бих го сменил, но дистрибуцията, която ползвам еспецифична, а
отделно и архитектурата на машината е 686, като това еосновната причина, да не
мога да мина на Хром.С други думи, имам само тоя скапан боклук Mozilla
Firefox.Въпроса ми е, Към кой да се обърна, за да се разпространи тази
информация ?АБСОЛЮТНО СИГУРЕН СЪМ, ЧЕ БОКЛУКА СКАПАН Е БЕКДОРНАТ.Бенчмаркват на
гърба на юзърите всеки ден, деплойват глупостите си и топо време когато хората,
работят и изобщо, тъпо, че правят каквото и дабило.Много често се забелязва,
изключително гадно забавяне на браузъра, приположение, че е пуснат само
той.Крашване и презареждане на табовете, без абсолютно никаква намеса отюзърска
страна. Тиквите от Mozilla мълчат и нищо не казват по темата,като бити
хомосексуалисти.Омръзна ми! Бесен съм!С удоволствие бих ги блокнал, но не
виждам нормален начин, как да станетова. Та се надявам на съдействие. Смятам да
пиша на абсолютно всички,разработващи и разпространяващи Linux под различни
варианти.Подозирам, че нещата стоят по същият начин, с всеки техен софтуер!Ако
имате предложения, как да ги срежа, моля помагайте. Ще съм многоблагодарен!
mailing
listLug-bg@linux-bulgaria.orghttp://linux-bulgaria.org/mailman/listinfo/lug-bg