Здравейте,
Понякога ми се налага да чета съдебна практика по въпроси, които ме
вълнуват или дела, в които съм страна. За мое голямо съжаление,
публикуваните съдебни актове на страницата https://legalacts.justice.bg/
са в док формат. Тези документи са четими само от майкрософт уърд и е
невъзможно да бъдат прочетени с друга програма - например Либре офис.
Документът се отваря, но текстът липсва. Често попадам и на други услуги
в държавната администрация, чиито публикувани документи(например някои
пдф форми) са четими само със собственически софтуеър, който изисква
закупуването на лицензи или са налични инсталатори само за уиндоус ОС, с
която аз не разполагам.  В случаят с публикуваните съдебни актове,
най-естествено е те да се публикуват в чист текст - там картинки не са
нужни.
  Знаете ли закони, нормативни актове, наредби, препоръки, ръководства
или други текстове, които да регулират в какъв формат се публикуват
документи на страниците на държавните администрации/съдилища? Кой
контролен орган регулира електронните документи на страниците на
институциите?