> Niama da risuvam otnovo troll-o-metera. Ti kato goliam privarzhenik na
> otvoreniat kod i protivnik na tova redhat da praviat pari

Koe e kazal che sam protiv ?
Naproytiv tvardo "ZA".
Az pravia zasto i RH da ne praviat pari ???????
Samo che vie gi izkarahte te dobrite samariani(deto otvorenia kod ste umre
bez tiah) , a MS primerno za zverove
mejdu MS i Redhat niama razlika - dvete kompanii kato vsiaka edna firma
tarsiat pechalba
PROSTO BIZNES MODELITE SA RAZLICHNI !
Niama nisto losho v tarseneto na pechalba- no imaite uvajenie kam na s
chetiastite tazi lista, ne gi izkravajte za samariani deto sa zverski
ograbvani.
Prosto e stana smeshno i glupavo:nazidatelen ton, obidni epiteti,bezsmilena
diskusia  a uj sme golemi hora.....tolkova li niama kkavo da pravite be hora
?

>ia
> kazhi uvazhaemi
> *ti kakvo si napravil za otvoreniat kod* ?

1.Pomognal sam za navlizaneto na linux vav firmat v koaita rabotia-
2.Pomagal sam na nachianesti potrebiteli v mnogo open source tehnologii.

ZA cd-ta NE SE SHEGUVAM - naistina imam izlishen CD-set - eto ste napravai
oste nesto - ste pomogna na oste edin chovek , koito niama bandwith-a na
unixsol.org da polzva Debian
Za povecheto nachinaestii potrebiteli Linux=RedHat - neka vidiat alternativi
horata
Blagodaria na Damian Ivanov che mi pomogna za parvite stapki za da naucha da
rabotia Debian & i go instalira bezplatno v imeto na sofiiskia universitet.
Da ste go chuli da se hvali ?
Pozdravi,
BIVOL
P.S
 Zasto ne napravim seldnoto: v taia lista ima kam 200 choveka mai... ako
vseki dade  edin lev mojem da kupim kam 500 CD i da gi razdadem na edna
linux fiesta
eto nesto polezno, a ne goli dumi..
E, g-n Chorbadjiiski gotov li ste da dadete 1 lev ?

Peter An. Zyumbilev
Web Developer & Administrator
BIVOL BULGARIA
email: [EMAIL PROTECTED] <mailto:[EMAIL PROTECTED]>
tel.:+359 88 966940
web: http://www.bivol.net <http://www.bivol.net>