Zashto 3-mata ne se abonirate za lista s obsht akaunt koito shte sabira
postata v shared foldera vi. Posle kogato vseki ot vas postva tuk moje da
polzva imeto si i sreshtu nego tozi shared e-mail acount.A za tezi koito
moje da iskat da vi znaqt istinskite e-mail adresi mojesh da dobavish
signature. Siguren sum che nqma da vi predstavlqva problem kogato pishete
na listata da si smenqsh samo FROM poleto ...

My 2 cents

-K.

  • lu... Georgi Chorbadzhiyski
    • ... Konstantin Angelov