Peter An. Zyumbilev wrote:
>  Zasto ne napravim seldnoto: v taia lista ima kam 200 choveka mai... ako
> vseki dade  edin lev mojem da kupim kam 500 CD i da gi razdadem na edna
> linux fiesta

Здравейте всички в lug-bg!!
Като се отвори дума за тези неща, та рекох да ви напомня, че вече пет поредни
години в Стара Загора организираме Linux-семинар през месец Май. Тази година
имаме вече и регистрирано Сдружение за Свободен Софтуер (ССС). Какво ще
кажете за следната идея: LUG-BG съвместно с ССС организира в Стара Загора
през месец Май Linux-семинар на тема "???????????????".
Стягайте багажа отсега, да се съберем повече хора и да направим един сериозен
семинар. Ентусиастите направо да пращат предложения за главна тема, подтеми,
и пр. Мислете за лекции; представяне на конкретни решения, приложения;
изложбена площ; 'distr' install corners. Да не говорим, че тези flame threads
дето се точат през листа със седмици се разрешават на маса за един час (и
обикновено се стига до пълно разбирателство).
Миналата година направихме специално за семинара фланелки. Не знам как беше
при вас, но ние си ги носихме цяло лято! Тази година може, както е в цитата,
да се раздават CD-та, може да се измисли и нещо друго за сувенир или спомен.
Може да поканим гости от някой друг LUG, ако някой познава някого, и пр.

Това писмо е само за подклаждане на огъня. Не сме се организирали още, но
който е от Стара Загора и иска да помага да звъни (или e-mail) на мен или
Скелета (тел. 042-601 511) да го вкл. в action committee.

Георги Акабалиев - Гого